Begravningen är över!

Äntligen har begravningen varit, det gick bra...eller så bra det kan gå på en begravning.
Min telefon har kommit som jag vann på tradera, blev jätte nöjd med den.
Vad har mer hänt dom senaste dagarna...inte mycket.
Jag förträngde att jag skulle jobba i fredags, så Åsa ringde och väkte mig.Hehe!
Idag har vi varit i Mora och handlat in för påsken. Jag har köpt mig både skoterskor och hjälm, så äntligen har även jag allt man behöver när man ska ut på fjället.
Annars har det varit lugna dagar.
I morgon ska vi fika lite med våra föräldrar, eftersom älsklingen fyllt år. Sen ska vi börja packa för funäs resan.
Nu har jag inget mer att skriva så vi hörs kanske på måndag.

Hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0