Blondin!

Idag har jag blivit blondin. Var iväg till Eva Whalberg och slingade håret. Hon hade en jätte mysig hårstudio hemma på gården. Kul att pröva någon annan, även om jag är en trogen hårateljé kund. Inte var hon så dyr heller. Hon använde miljövänliga hårprodukter. Och jag tyckte att resultatet blev bra.
Har alldeles nyss lagt in dom sista räkningarna så snart är pengarna slut igen.
Barnen sover gott i sina sängar, men det tog ett tag för Moa att somna idag. Fick lov att kolla under sängen och i garderoberna så det inte fanns något hemskt i hennes rum, lilla gumman var mörkrädd.
I morgon ska jag jobba kväll och har ingen barnvakt, så min Älskling kommer hem en snabbis.
Nu ska jag hänga tvätt och dricka lite Brämhults juice....abstinens den tog slut igår, men nu har jag handlat ny.
Ha det bra
Kramizar från mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Oj de var många år sedan ja var där bakom Åhlens, har jobbat i Falun i 4 år å flyttade tillbaka till Mora i julas. Så nu är ja på gågatan å leker med blommorna hela dagarna! Vad fin du blev i håret, man ska vara ljus till sommaren =)

2009-04-28 @ 22:31:33
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Vad bra du passade i det blonda =)

2009-04-29 @ 07:58:39
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0