Hemma med förkyld Maja!

Igen, tänk att det måste finnas förkylning....usch! Tycker så synd om min lilla tjej som hosar coh torkar näsan. Feber rosor på kinderna och blanka ögon.
Men i morgon ska jag jobba och Älsklingen ska vara hemma med henne. Jag ska på en utbildning i morgon, där ska vi lära oss att lägga in semestern direkt på datorn.
Idag har jag börjat att storstäda Moa´s rum, har redan slängt en sopsäck med trasiga leksaker och onödiga saker.
Nu sitter jag och kollar på Färjan, funderar på om man skulle ha tagit en sväng med någon båt.
Men på lördag ska jag och Älsklingen ner på Larz Kristerz i ishallen, kul att komma ut lite.
I morgon ska jag ringa till doktorn och få allergi medicin utskriven åt Moa, hon har börjat känna av pollen...min lilla stumpa. Eller lilla och lilla, tänk att hon ska börja förskolan till hösten. Har valt skola nu...det blev Gläntan! Kommer säkert att bli jätte bra, men inte är det lätt att bestämma sig.
Hon blev då nöjd, för då fick hon gå med Linnéa.
Idag har Moa varit på ridkurs, hon fick rida Hannibal.....en seg lite häst!
Nu ska jag kolla klart på Färjan, och slappa lite.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0