Mora!

Har haft en halv dag i Mora, det belv lite smått och gott med hem.
En sväng på dressman och handlade paket åt min älskling som fyller 33år idag.....GRATTIS ÄLSKLING!!
Sen blev det skohuset där barnen fick två par jogging skor vardera. Så nu får det gärna bli sommar.
CC&Lee skivan sitter nu i cd-spelaren i bilen, den går varm.
Själv fick jag en BH och ett linne.
Fortsatte upp i Noret på Dollar, köpte bara det jag skulle ha(kors i taket), lila toffsar till tjejernas panel längder.
Svägerskan följde med oss till Mora, och bjöd mej och barnen på Donken, barnen blev självklart jätte glada.
Sen blev det en sväng in på Djurmagasinet, Ulrika skulle ha något till hunden.
Där inne hade dom kaniner, råttor, hamstrar och marsvin...och självklart skulle tjejerna kolla på alla djur, även fiskarna, sköldpaddorna och ormarna. Så när det bar iväg hem började Moa hosta och hostar än!....Förmodligen allergi mot pälsdjuren på Djurmagasinet, SUCK!!
Men nu är vi hemma och jag har hunnit diska en maskin och plockat undan lite i köket.
Tjejerna sitter och tittar på bompa, och jag ska slå in paketerna till älsklingen.
Ha en bra kväll alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: malin

Hälsa grattis till grabben! =) Ha det bäst! Kraaaaaam

2009-04-02 @ 08:02:13
URL: http://malinsjoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0