Nu var det ett tag sen..

jag skrev.!
Har inte riktigt haft tiden att sitta vid datorn, och denna vecka är inget undan tag.
Tok städade förra veckan, eftersom mäklaren skulle komma. Och tänk att vi blev klara....nästan! Tvättstugan blev ett ställe som han inte fick knäppa kort i, det är en salig röra där inne. Men nu är det gjort, och husvisningen kommer att vara nästa lördag den 9/5. Så nu är det bara att fortsätta tokstäda här hemma.....typ tvättstugan, garaget och förrådet. Kanske försöka rensa landen och kratta gården. Så i helgen blir det att köra några vändor till myrmalmsvägen med saker vi har i garaget och förrådet. Det är lite spännande med husvisningen, undra hur många som kommer att komma och kolla,
och om någon blir intresserad.
I lördags var vi ner i ishallen på "Made in Älvdalen", det var jätte trevligt att komma ut en sväng. Tjejerna sov över hos farmor. Idag har vi varit på ridkurs....som vanligt. Moa red på Hanni idag oxå, det blev en sväng i skogen där dom fick rida slalom runt träden. När vi var på väg till stallet igen så travade vi och Hanni  blev rädd för något och tog några galopp steg, och min kära Moa blev rädd och började att grina.
Men det gick bra, hon höll sig kvar och fortsatte att rida men dock i skritt.
I morgon är jag ledig, jag ska iväg till frissan och göra lite slingor sen ska jag hem och börja städa tvättstugan.
Men nu ska jag fortsätta med Älsklingens deklaration, så vi kan skicka dom på fredag.
Ha fortsatt bra kväll alla!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0