Jobbat extra!

Har varit på jobbet och jobbat extra idag, alldeles lagom tid 7-11.15.
Sen var det dags att köpa färg till Majas tak, svärfar tog med sig färgen och for upp på myrmalmsvägen och började måla på en gång...kan man ha bättre svärfar?
För mej och tjejerna fortsatte bilen till mamma och plast pappa, där vi åt en god lasagne...mmm!
Efter en stund så for jag och Moa till stallet medan Maja var kvar hos mormor och morfar.
Moa fick rida Odette idag och det belv en ridtur i skogen, inte det bästa väglag att springa på. Först ska man hålla koll på vart man springer och på samma gång hålla Odette så att hon inte drar iväg med Moa, hon är väldigt pigg (turbo 1).
Men på samma gång är det jätte mysigt att komma ut lite, och det blir ju en rask promenad.
Nu sover tjejerna jätte gott och jag kollar på Familjen Annorlunda.
Har även hunnit tanka ner en massa låtar i min nya telefon.
I morgon är det dags att packa det som ska med till Funäsdalen.
Såg reklam för en DVD jag funderar på att köpa...Varuhuset, skulle vara kul att se den igen.

Ha en bra kväll alla!

Sån här telefon har jag skaffat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0