Ännu en dag i hemmet!

Har varit hemma med Maja idag oxå. Nu när hon gick och la sig hade hon 38,9 i temp.
Dagen har varit lugn, har tvättat några maskiner med tvätt.....tycker att det jämt är en tvätt hög som behöver tvättas.
Följt Moa till dagis så hon fick vara där och leka några timmar. Sen bar det iväg på affären, Maja flirta till sig en korvskiva av Martin som vanligt. Sen ritade Martin en liten gubbe på hennes näsa.
Det var bokrea på ica så det blev två barnböcker, Läkarboken för hela familjen och Äcklig (en sann berättelse om en mors grymhet).
I morgon är både Moa och Maja hemma, då ska vi plocka alla leksaker som dom har släppt ner överallt i huset.
Sen ska jag vika klart den tvätt som jag inte hinner vika idag.
Tänk vad kall jag har blivit om mina fötter, förr kunde jag inte tänka mig att gå i raggsockor inne och ännu mindre sova med dom på fötterna. Men nu kan jag knappt inte vara utan, nu har jag till och med dom på när jag sover.
Har ätit semla idag, det fanns inga små så det blev en halv stor med vanilj i. Det tyckte tjejerna om.
Skulle vilja åka till Mora och gå i lite affärer med denna vasalopps vecka stoppar mig, fy innan man kommit in och parkerat i själva Mora. Nej lika bra att vänta tills alla lopp är över.
Har funderat på att permanenta mig, men har aldrig kommit till skott. (Måste bara påpeka att jag funderat på det i några år, så det har absolut inget att göra med Anna.) Så idag har jag bara rullat upp håret för att se hur det skulle ha blivit.
Resultatet kan du se här..!  Vad tycks??





 

Kommentarer
Postat av: anonym

Häftig frisyr, du skulle passa i permanentat.

2009-02-24 @ 21:50:20
Postat av: Malin

Väldigt snyggt och fräscht! Du var fin i hårfärgen oxå....nice! =)

Kram

2009-02-25 @ 10:35:41
URL: http://malinsjoden.blogg.se/
Postat av: Marie

Tycker absolut att du ska permanenta dig!

Det är ganska segt att ta sig från Bastubacksbron in till Centrum men inne i Mora är det inte så farligt med bilar, ganska enkelt att hitta P-plats också. Kom in på Cubus om du åker. Jag jobar i morgon eftermiddag och på lördag. Kram

2009-02-25 @ 11:29:18
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0