BVC

Idag har jag varit på BVC med Moa, hon har fått träffa Dr Nilsson.
Pratade om hennes hosta och han tyckte att vi skulle fortsätta att ge hostmedicin v.b. Eftersom hon inte blir anfådd av att springa runt och leka så tyckte han att det var onödigt att sätta in Bricanyl. Självklart ska vi höra av oss om hon blir sämre. Han tror det kommer att bli bättre med hostan när våren och sommaren kommer. Vår/sommar betyder pollen och pollen betyder allergi för Moa.....inte kul!
Sen var det dags för vaccinet, gick jätte bra....hon tyckte att det gjorde lite ont, sen när vi kom ut från rummet sa hon att hon var yr.  Hon fick sätta sig på en stol och dricka vatten ett tag, sen gick det över, troligen har hon spänt sig och  när hon sen slappnade av blev hon yr.
Men nu mår hon bra och sover gott. Maja hade inte lika mycket feber idag , bara 37,8 kanske går åt rätt håll nu.
Har nyss lagt in alla räkningar på nordea, usch va pengarna försvinner, man hinner kanppt få in dom på kontot innan dom försvinner igen.
I morgon kommer min ÄLSKLING hem igen äntligen, synd att jag måste jobba hela helgen bara.
Nej nu orkar jag inte mer idag...ha det bra och sov gott. Kram!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att Maja kryar på sig och att Moa slipper hostan snart. Ha en bra dag. Kram =)

2009-02-26 @ 09:50:55
URL: http://malinsjoden.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Jag ger inte mycket för Dr.Nilssons råd. Ring till Barn i Mora istället, där blir man tagen mer på allvar!

2009-02-26 @ 20:31:33
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0