Länge sen....

jag skrev!
Hade fullt upp förra veckan med jobb och barnen.
Har jobbat hela helgen, på både jobbet och myrmalmsvägen. Snart sitter alla gipsskivor på plats i rummet och den lilla portalen är oxå på plats. Ser häftigt ut med den lilla portalen från Majas rum in till mysrummet (eller det som ska bli mysrum, sätter ut kort senare). Moa har varit på 6 års kalas hos Linnéa igår, dom hade bla grillat hamburgare ute i slogboden, hon hade haft det så bra.
Jag la ut handtag på tradera som slutade på 260 kr, det trodde jag inte.(Dom har setat i köket som vi rev ut).
Idag ska Moa på BVC och träffa sköterskan, 5 1/2 års kontroll. Nästa vecka ska hon träffa doktorn och få spruta.
Sen bär det iväg på ridkurs. Ska hinna städa lite innan och laga mat.
Är ledig i morgon oxå så då får jag städa det jag inte hunnit med idag.
Jobbar onsdag och torsdag kväll, fredag morgon. Dagis är stängt på fredag så mamma vela ta ledigt och vara med tjejerna. Skönt för henne att vara ledig en dag från jobbet.
I morgon kommer det en och köper barnvagnen. Och sen ska vi ner på byn och se på Larz Kristerz, Moa och Maja vill ner och titta.....om det inte är jätte kallt vill säga.
Maja tjatar om att åka till Funäsdalen, så nu ska vi försöka planera in en helg att åka dit. Om man inte jobbat helger så hade det varit så enkelt att bara ta en helg och fara, men nu ska man försöka hitta en helg så man kan komma iväg i lagom tid på fredagen. Nej nu måste jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0