Öronvärk!!!

 Snön faller fint utanför fönstret, tur att Peter kommit hem och kan sköta skottningen.
Fick lov att ringa doktorn i morse, Moa klagade över ett öra sent igår kväll.
Men snäll som jag var tog jag en temp på henne i morse och den visade ingen feber, så det bar iväg till dagis. Så att jag fick jobba mina få timmar som jag hade idag 7-11.15.
Ringde doktorn när dom öppnade och fick en tid på em, till en grek fick vi komma sa Moa´s husdoktor.
Vi åkte dit och han kollade både i öronen och halsen. Han pratade på, och efter en stund viskar Moa till mig att hon inte förstår vad han säger, han flinade åt henne och sa att det gjorde inte han heller.
Tack och lov så förstog jag vad han sa, med lite ansträngning.
Vi fick det då bekräftat att det var öroninflammation....suck!  Inte nu igen, tror det är tredje gången nu.
Sist hade hon det på semestern.
Det var bara att åka till apoteket och hämta ut kåvepenin.
Så nu ligger hon här i soffan och börjar få ont i andra örat oxå. Som tur var hade det gått jätte bra på dagis och hon hade inte klagat något alls.
Hoppas att det går över snabbt, min stackars lilla gumma, mamma lider med dig.



Fick en cd av tjejernas kusin här om dagen. Så nu när vi är ute och åker bil sitter vi och diggar scotts.
Hade inte Larz Kristerz varit med i dansbandskampen så hade jag hållt på scotts.

På kvällen i strängnäs, efter finalen. Jätte trevlig att prata med!

Men nu var Larz Kristerz med och självklart röstade man på dom, och självklart gick dom därifrån som vinnare!
Här är några bilder från finalen i Strängnäs!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0