Trött!

Nu är jag så jäkla trött på denna hosta Moa har. Det är tredje kvällen hon hostar tills hon spyr upp typ allt hon ätit.
Tycker att hostmedicinen skulle hjälpa, men det gör den inte.
Och hostan försvinner inte helt heller, vet inte hur länge hon haft den nu, men den kommer och går. Hon kan vara utan hosta i någon vecka och sen börjar hon hosta igen, sen försvinner den och sen kommer den tillbaka....suck!
Vi ska på BVC och få vaccin nästa vecka, då ska jag prata med doktorn, nu vill jag att dom kollar upp henne ordentligt för så här kan hon inte ha det. Hemskt att hör hur hon låter hela tiden, jag somnade efter 24.00 igår pga hennes hostan, kan inte slappna av ordentligt ifall hon kommer upp och måste kräkas.
Idag sålde jag barnvagnen, skönt att äntligen bli av med något....den tar sån plats.
Sen var vi ner på byn och lyssnade på Larz kristerz, som sålt platina GRATTIS GRATTIS! Roligt att det går så bra för grabbarna. Som vanligt var det mycket folk och kollade så man såg inte så jätte bra, ont i armarna efter att ha lyft tjejerna så dom skulle få se. Tur att min kära mamma var med och hjälpte till med en. Vad skulle man göra utan sin mor, jag hade inte klarat mig utan henne. Älskar dej mamma, tack för att du finns!!!!!
Imorgon är det jobb igen jobbar eftermiddag 14.00-21.00, och min kära mamma hämtar barnen.
Nej nu måste jag sova, eller lägga mig och försöka somna till Moa´s hostande.

Mamma när hon fyller år på kanarieöarna!

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som förkylingsastma! Båda mina ungar har låtit så tills de har fått rätt medicin. Nu hostar de sällan. Hoppas att det löser sig. Kram!

2009-02-18 @ 22:24:23
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min vän, det värmer ett modershjärta. Älskar dej också. Flickorna också såklart. Kram

2009-02-19 @ 10:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0