Trött!

Trött på att inte kunna åka iväg och göra något på kvällen. Tänk va skönt att bara åka och simma eller träna. Vill ju inte behöva be om mer barnvakt än vad jag måste göra för att kunna jobba mina kvällar.
Men nog skulle jag behöva komma iväg och göra något träningspass några gånger i veckan.
Har varit på barngympa idag, fick passa på att röra sig lite då.
För tillfället är jag trött på mitt liv....men det brukar gå över. Jag har lovat mig själv att ändra på vissa saker hos mig själv, och det har jag börjat med idag.
Imorgon ska jag ta med tjejerna ner på byn och kolla när forkörarna kommer ska visst vara någon marknad oxå.Ska även komma ihåg att köpa batteri till mitt wii fit,så kan man träna hemma lite. 
Sen är det dags att jobba igen 14.00-21.00.
På fredag har jag en kort dag 7.00-11.15, funderar på att åka till mora på leklandet med tjejerna då, när man slutar tidigt en gång.
Ska förbereda en smörgåstårta i morgon som vi ska ta med oss till Myrmalmsvägen på lördag, perfekt lunch.
Har packat ner alla våra tomtar i kartonger, hade bara 72 st. Tänkte köra ner dom på myrmalmsvägen eftersom nästa gång dom ska upp så är vi förhoppningsvis där.
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat och kolla på tv ett tag innan sängen ropar.





Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket fint kort! Ibland är man bara sååå trött på allt. Jag skickar lite peppande kramar till dig och hoppas att du snart mår bättre!!

2009-02-04 @ 21:20:04
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0