Jobbat i helgen!

Bara en dag kvar sen får jag helg. Har jobbat fredag-söndag nu , ska även jobba i morgon.
Var och köpte gipsskivor igår så nu är det bara att börja skruva. Igår var min kusin Jimmy och hjälpte oss att dra elkablar. Idag var Pean och Frasse dit och mätte alla fönster.
Vi skulle ändra trappen till övervåningen lite, men det gick inte sa Pean. Så nu måste vi tänka om lite, men något ska vi nog komma på.
I morgon är det måndag igen och ännu en gång ridkurs, hoppas att det inte är lika kallt i morgon......är så frusen av mig och i stallet är det INTE varmt.
Nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska äta klart kvällsmaten så att dom kan gå och lägga sig, ska upp tidigt i morgon.
Sitter här i vardagsrummet och myser, eldar och har det varmt och skönt.
Börjar bli förkyld och tung i huvudet igen......vill inte bli sjuk och vara hemma igen, det räcker med en gång.
Har inte hunnit göra så mycket i helgen, bara jobba och jobba.
Nu ska jag gå och duscha barnen, sen är det sängen som gäller.

Skriv gärna en rad!!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0