Äntligen!....

Blev det helg för mig. Nu ska jag på jobbet på tisdag nästa gång.
Blev nästan som jul på jobbet idag, jag kokade risgrynsgröt och griljerade en julskinka som vi hade kvar.
Eftersom jag har varit lat i veckan så måste jag städa bort alla tomtar och ljusstakar idag.....att man alltid ska vänta in i det längsta. Julgardinerna sitter oxå uppe.
I morgon ska jag och svägerskan till en mora och fixa present till lördagen. En sväng på underverket blir det nog oxå.
 Sen blir det myrmalmsvägen resten av dagen.
Har varit och kollat frakten på en resesäng idag, den ska skickas till Örebro med bussen.
Mat problem...skulle behöva någon som talar om för mig vad jag ska göra för mat på dagarna, har idétorka......kom gärna med förslag!
Idag kommer min älskling hem, ÄNTLIGEN!


Igår var jag och hämtade ut våra biljetter till Larz Kristerz, när dom ska spela nere i ishallen i april.
Det var inte det lättaste att få biljetter, fick ställa mig på kölistan....men tänk att dom ringde så vi fick biljetter och till lördagen till råga på allt. Ska bli jätte trevligt.
Nej nu måste jag börja städa, om det ska bli klart idag....kanske laga lite mat oxå.




Kommentarer
Postat av: Marie

du vet hur det är med mig....det existerar inga recept. Vill du komma igågn med träningen?? Du kanske ska springa ett vårrus el,ler tjejmilen med mig??

2009-01-22 @ 21:24:28
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Frida

Eller börja igen på TOKA.... :D

2009-01-23 @ 12:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0