Slädtur och barngympa

Idag tog vi en lång tur med Fanny, det tog ca 2 1/2 timme. Hon skulle få jobba så vi for på en oplogad väg upp mot andersbodarna. Slutade med att vi mötte plogen, det var bara att hoppa av och få ner Fanny i diket, annars hade vi inte kommit förbi. Dom brukar inte ploga den vägen på vintern, men det gjorde dom idag. Vilken otur vi hade, men Fanny blev nog glad, blev lite lättare för henne att gå. Jobbigt att gå uppför hela tiden. När vi var uppe på högsta så blev det en fika. Tjejerna tyckte det var jätte mysigt! Moa blev så stolt, hon fick köra Fanny själv en stund.
Efter slädturen blev det en snabb tur hem och byta om, för att sedan åka på barngympa. Två timmar i en (för mig som är frusen av mig) kall sporthall. Maja och jag började med en timme gympa med bla uppvärmning, hinderbana mm.
Sen blev det Moa´s tur att ha en timme gympa, där oxå uppvärmning, hinderbana mm. Men då fick jag sitta och titta på.
Blev en sen middag idag, kl 19.05 stog maten på bordet, spagetti och köttfärssås. Sen blev det sängen för två trötta tjejer. Imorgon är det uppstigning kl 06.15 och sedan väcka barnen kl 06.30.....stackars barn, kan inte vara bra att behöva gå upp så tidigt.
ÅHHHH....Stina var hit och berättade att hon ska ha barn i sommar, va roligt jag längtar redan! Har väntat länge på barn där.......ÄNTLIGEN!!!!! 





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0