Häst & släde!

Jobbat tidigt idag 7-14.30. Efter jobbet blev det en sväng upp till Emma i Brunnsberg......vi for ut och åkte häst och släde. Barnen tyckte det var jätte roligt. Nu sitter tjejerna och äter kvällsmat. Sen är det dags att sova.
Igår var det ridkurs, Moa fick rida en pigg och hög häst.....Knappen, gick jätte bra!
Är ledig i morgon då börjar barngympan, hoppas att tjejerna kommer att tycka det är kul.
Ev blir det en slädtur oxå.
Börjar känna av halsen igen, hoppas att jag inte blir sjuk igen. Orkar inte vara hemma mer.
Nu har mina tjejer gått och lagt sig, det var två trötta brudar som gick till sängs.


Moa, Maja & Emma!


Fanny!


Här är en svettig Fanny efter slädturen!

Var med Dan på myrmalmsvägen igår för att kolla om det går att sätta in en kamin i det som ska bli vardagsrum.
Det gick......härligt! Har kollat lite i katalogen jag fick av Dan och hittat två kaminer jag kan tänka mig.
Hoppas att älsklingen tycker om någon av dom.
  Någon av dessa vill jag ha!
(Bilderna hämtade på contura.se)

Fick meddelande av Pean  idag, han ska räkna på fasaden och nya fönstren.
Nu är det dags att slappa lite innan sängen.



Kommentarer
Postat av: Marie

deen till höger har vi! jag gillar verkligen sido fönstren! kramar

2009-01-27 @ 21:09:21
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0