Måndag igen!

Då var det måndag igen och man är gräsänka igen.
Helgen har varit bra. Var på myrmalmsvägen på lördagen innan vi åkte på kalas.
Efter som vi hade barnen med oss så åkte vi från kalaset...hm....nästan sist av alla gäster.
Barnen var ganska trötta på söndagen.

Myrmalmsvägen en stund på söndagen oxå!
Har börjat med förberedelserna för eldragningen i Maja´s sovrum. Min kusin var dit och kollade så vi gjorde rätt. 


Här är mitt projekt!

    
Garderoberna ska bort, det är inte spikat med bara en spik.....suck!
Ska bli ett litet mysrum när det är klart. Med ingång från barnens rum!
Kommer att få varsitt litet hål in till mysrummet.
Nu ska jag åka och skicka iväg resesängen till Örebro.



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet hur det känns att dra ur oändligt många spikar!

2009-01-26 @ 20:09:00
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0