Slutet av månaden...

och räkningar,räkningar, bara en massa räkningar.
Tänk om man hade sluppit räkningar bara en månad, tänk va bra det hade varit. Och tänk om man slapp skatten en månad....underbart.
Här sliter man på jobbet för att klara sig ekonomiskt, sen ska man skatta bort hur mycket som helst...usch!
Jaja så är det här i livet!
Vad har hänt idag då????inte så mycket, har jobbat 7-14.30 hämtat barnen. Ätit GOD mat, gjorde en lax i ugn som jag fick hemma hos min kusin förr. Ska vara laxfärs men det gick jätte bra att skära laxfilé´i små strimlor.
Barnen fick vanlig stekt lax, kräsna som dom är.
Sen bar det iväg till Linda och Magnus med resesängen som dom skulle köpa, skönt att bli av med lite saker som bara står och samlar en massa damm.
Nu kommer äntligen min älskling hem. Tråkigt att vara hemma själv hela veckorna. Tänk om han skulle jobba här hemma i Älvdalen, vad enkelt allt skulle vara. Inte behöva skaffa barnvakt varje vecka när man ska jobba kväll.
Och tänk att slippa gå på barnens aktiviteter varje vecka, utan hitta på något annat en gång.
Igår började boxningen, och jag fick gå på barngympa istället....suck!
Det blir min tur en annan gång, dom blir ju stora och klarar sig själva någon gång.
Nu ska jag tjusa med min älskling, innan jag måste sussa för att orka upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0