Snö, snö och mera snö.

Tänk att det alltid ska komma snö när älsklingen är och jobbar. Varför inte komma en hög på helgen istället. Nej vi väntar tills mitt i veckan så får alla som är "gräsänkor" skotta.
Fick sovmorgon idag, barnen sov till 9...underbart! När jag vaknade hade jag två tjejer brevid mig i sängen....passar på när inte pappa är hemma.



Ska jobba kväll idag oxå, 14.00-21,30. Mormor ska hämta barnen på dagis. Igår hade Moa gjort en Larz Kristerz skylt på dagis. Hon är lite små förtjust i Morgan som spelar bas. Maja är kär i Stefan som sjunger.....säger hon.
Idag har jag anmält tjejerna till barngympa, dags att börja röra sig lite.
Nu är det dags att skala lite potatis, tjejerna har beställt potatis och fiskpinnar......usch!
Sen måste jag ut och skotta snön som kom igår när jag jobbade, annars tar jag mig inte av gården. Plogen har varit och gjort en fin snövall vid infarten....suck!

Plikten kallar!


Kommentarer
Postat av: jennie

mmm alltid lika trevligt med snöskottning, det har man gjort i ett antal år hemma hos mamma :). Och nu även här hemma... Men man får se det så här, man får lite "träning" iaf :)

2009-01-21 @ 14:08:08
Postat av: Marie

Själv har jag hemmafru den här veckan, så jag slipper ;)

2009-01-21 @ 21:32:34
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0