Första dagen....

på jobbet efter semestern. Skulle ha börjat förra veckan men min rygg orkade inte. Så nu har jag gått som en kärring igen. Har inte kunnat sträcka på mig hur jag än har försökt....ingen vacker syn. Men nu är det ganska bra, hoppas det håller i sig. Jag känner att det stramar ner mot baken men jag tänker inte ge mig. Så kul är det inte att vara hemma med ond rygg. Ändå har jag varit lugn på semestern och inte lyftat något tungt, som dock vissa tror(har jag hört). Jag är inte hemma och lyfter tungt, okej vi ska flytta men jag vet inte om jag vill höra att jag är hemma och flyttar. Sen blir sjukskriven bara för att jag förlyft mig hemma. För dom som undrar har jag inte börjat packa än...så det så! Jag har en underbar sambo som hjälper mig när det behövs och kommer direkt något ska lyftas. Men det är ju huvudsaken man inte gör illa ryggen på jobbet. För det är ju självklart man gjort något på fritiden.  Men då ska jag tala om något. Det är inte säkert man har gjort något dagen innan eller samma dag. Utan det kan även vara något man gjort längre tillbaka...fick jag höra när jag var på massage och även på sjukgymnastiken.
Jaja nog om detta. Jag hade lovat att lägga ut lite bilder.....här kommer några!

MOA`S RUM FÖRE


MOA`S RUM EFTER


MYSRUMMET (inte riktigt klart)


HALLEN  FÖRE!


HALLEN EFTER!


GARDEROB...en bra början!


Altanen ska bort innan ny fasad kan sättas på!


Mina fina blommor!




God natt alla, sov gott!


Kommentarer
Postat av: marie

vad bra det blir!

2009-07-28 @ 22:38:58
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å va kul med lite bilder, spännade att följa er renovering och de ser ut att bli jättefint! Även blombilderna fick ja =) finfint! Trevlig helg och krya på ryggen!!

2009-07-31 @ 20:22:28
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0