Semester!

Första semester dagen....underbar!
I morse var jag med Moa till tandläkaren, allt såg jätte bra ut. Efter det bar de hem en liten stund. Sen var det dags att åka till frissan och äntligen fixa håret. Medan jag satt med färg så fick tjejerna klippa luggarna och få lite färg/glitter, sen kom Emma och hämtade dom. När jag var klar åkte jag hem och hämtade dom och så blev det mat i östäng (var för lat för att laga mat). Sen var det bara att åka hem och hämta badkläderna och åka upp i traver. Jätte skönt att svalka av sig lite, och det var inte alls kallt när man hade doppat sig. Stämmde träff med Jennie, Patrik och William, så dom var där och badade när vi kom. Fick även med oss Stina, som faktiskt badade idag. Anders kom en snabbis efter jobbet och innan han skulle ut och åka moppe. Klockan var nästan halv åtta innan vi åkte hem. Så det blev några timmar. Brudarna hade velat vara kvar längre men fick lova att åka in på ica innan dom stängde.
Så nu har jag lovat att vi åker upp i morgon em om det är finväder i morgon. Innan det ska vi till mora en sväng, så nu har jag lovat vi ska köpa lite roliga leksaker att ta med oss när vi ska bada. För något kul ska man ju ha!
Nu sover barnen gott, coh det gör jag oxå strax.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: marie

vilken härlig semesterdag!!

2009-07-03 @ 09:06:52
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0