Träningsvärk och jobb!

Har haft en härlig träningsvärk sen i lördags och nu har jag kommit på varför. Var ute med mina gåstavar för första gången i fredags, och det var riktigt jobbigt. Trodde inte jag skulle känna av det men va fel jag hade.
Helgen har varit en jobbar helg på myrmalmsvägen. Men det har varit kul!
Jag och min kära mor har nästan tapetserat klart Maja´s rum, det blev riktigt bra. Så nu ska vi se om vi hinner ner någon kväll denna vecka och göra det sista. Älsklingen och svärfar har börjat skruva upp gipsskivorna i Moa´s rum. Så efter helgen är det nog bara att börja spackla hennes rum oxå, inte lika roligt som att tapetsera men det måste ju göras. När jag börjar spackla och slipa Moa´s rum så forsätter Älsklingen in i vårat sovrum.
Roligt att få renovera ett hus, och fixa det som man själv vill ha det.
På morsdag kom Moa in med ett glas juice och en smörgås, trevligt med lite frukost på sängen en gång.
Senare på dagen kom tjejerna med en blomma och en kruka, mina gullungar.
Men nu är det måndag och allt är som vanligt. Idag medans jag var inne och lagade mat så passade Maja på att fylla poolen med vatten, och självklart tog skitungen sig ett litet dopp. Hon var iskall när hon kom in. Så nu har jag tagit ur nyckeln till vattenkranen ute. Nu på em har jag och Moa varit på ridkurs och Maja har varit hemma hos mormor och morfar, som har fått får hemma på lindan. Så där har Maja stått och kollat mycket idag.
Nu ska jag kolla på Cityakuten. Så ha en bra kväll alla som läser detta.

Kramizar från mig!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0