Jobb, värme,bad!

Har jobbat två dagar nu, känns som det är en bastu på jobbet. I morgon jobbar jag SISTA dagen, sen har jag semester....HÄRLIGT!
I söndags tog jag mitt första dopp för sommaren, det var faktiskt varmt i vattnet. När jag hade doppat mig så blev det varmt vill säga, inte kändes det varmt när man doppade fötterna. Men i kom jag. Idag har jag följt barnen och badat, Stina följde med och badade fötterna. Mamma, moster och kusin barnen kom oxå och gjorde oss sällskap. Och min kära mamma badade....trodde jag inte att hon skulle göra. Det var ju knappt så att hon doppade sig när vi var utomlands. Men nu gjorde hon det, och hon var i ett bra tag.
Johanna det kommer kort på blommorna bara jag hittar kameran, jag har lagt den på något bra ställe!
I morgon ska vi hem till mamma och äta Pitepalt....mmmm va gott. Efter det ska vi nog åka och bada.
Har tränat idag innan jag hämtade barnen på dagis, det var så skönt och jobbigt. Nu jäklar ska jag hålla i den här träningen och inte bli så lat.
Nästa vecka på måndag eller tisdag kommer jag och barnen att åka till funäsdalen, älsklingen åker upp på fredag nästa vecka, för han måste jobba nästa vecka oxå...tråkigt!
Nej nu ska jag se klart på Hell´s Kitchen.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: marie

hej!



härligt med semester, vi måste ses och ta en fika ngn dag!! håll i träningen,,,heja heja

2009-06-30 @ 22:14:31
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Mia på furuvägen

Hoppas du får en härlig semester.. Tänk inte på oss som ska jobba några veckor till....

2009-07-01 @ 19:03:33
URL: http://www.rotalven.com
Postat av: Camilla

Marie: ja vi måste träffas någon dag, det var länge sen nu. Mia: Kan tänka vissa av er lite grann, jobba inte ihjäl er!

2009-07-02 @ 22:02:25
URL: http://camillawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0