Jobbet kallar!

Snart dags att dra sig till jobbet.
Har faktiskt ingen lust alls idag, hade velat vara hemma och inne hela dagen.
Innan jag ska på jobbet så ska jag på "kvartsamtal" på dagis.
Det blåser ute och vädret är allmänt trist.
Hoppas det är bättre i morgon och att jag känner mig på bättre humör.
Har då hunnit tvätta en tvättmaskin, plockat bort i köket, plockat ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen, lagat lunch och duschat både mig och barnen. så på latsidan har jag inte legat.
Nu ska jag leta några varma byxor till tjejerna som dom kan ha på sig ute i detta blåsiga väder, sen är det nog dags att börja promenera till dagis.

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0