Ont!

Har inte skrivit på ett tag.
På lördag morgon vaknade jag med lite ont i ryggen. Går över tänkte jag. Men på söndag morgon var det värre, och på måndag var det absolut inte bättre. Idag har jag varit hos våran sjukgymnast och han har masserat mig, så nu har jag lite mindre ont och är trött i ryggen. Bästa är att ligga eller sitta i soffan. Så tv har gått varm dom senaste dagarna.
Har inte hunnit göra ett dugg i helgen och här hemma ser det ut som jag vet inte vad. Hoppas att det är bra i morgon så jag får något gjort. Nu ska mina kära barn lägga sig och jag ska sätta mig med vetekudden.
Orkar inte sitta vid datorn för tillfället, men nu ska ryggen bli bra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0