Pigg!

Känner mig pigg och bra i ryggen...Äntligen! Har inte hänt så mycket denna vecka, eftersom jag varit hemma och tagit det ganska lugnt.
Bjöd hem Jennie och Stina på lunch här om dagen (tis). Efter lunchen blev det glass i östäng och sen följde jag stina till Mora. Vi åkte hennes cab och det tycker ju Moa och Maja är jätte kul. När vi kom hem bar det av hem till Stina och Anders där vi åt kvällsmat, grillad korv och bröd..gott gott! Sen blev det en sväng med fyrhjuling och vagn för att kolla lite vid "laxtrappan". Även det var jätte kul tyckte små brudarna.
Efter det var det dags att åka hem och sova.

Igår hände det inte mycket, jag var till sjukgymnasten och kom igång med träningen...svettigt och skönt! Köpte lite blommor som jag planterat ner idag, både här hemma och på kyrkogården.

Annars har det varit en lugn dag, varit hemma och slappat mycket. Har varit och visat upp lägenheten nere i huset, så nu har vi fått en hyresgäst till hösten.  
Imorgon kommer Peter hem och då blir det att åka ner och jobba i huset. Ska se om det kommer någon mer bil med blommor, så jag kan inhandla lite mera!
Kanske åker upp till sjön en sväng så tjejerna får känna på vattnet.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får ta och fota lite av dina planteringar och huset så man blir lite ispirerad =)

2009-06-25 @ 21:47:33
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0