Rutin prat på campingen!

Idag har jag varit på campingen med arbetskamraterna. Tog stavarna dit så jag skulle få röra på mig lite.  Vi har pratat rutiner. Vad kom vi fram till???? Det vi kom fram till förra gången vi pratade rutiner och att vi jobbar ungefär lika. Va bra då!
Ibland undrar jag varför vi ska hålla på så, när vi redan vet hur vi ska jobba. Men nu är det gjort och det var ju lite trevligt att få göra något annat en gång, och träffas på något annat ställe än jobbet. Vi hade tur med vädret!  Det kommer ev att bli en träff till efter semestrarna för att se om det funkat bra med rutinerna. Nu ikväll skulle rörmokaren sätta tillbaka Maja´s element och ta bort Moa´s element på myrmalmsvägen., kul när det går framåt.
Nu har jag lagt mina små älsklingar och hoppas att dom somnar snällt. Ska det vara så svårt att ligga tyst och försöka sova?....verkar så, för nu är Moa uppe och då kom självklart Maja upp oxå..SUCK!  Så snälla söta älsklingar sov nu!
Om ca 2 månader fyller jag 30 år, så nu håller jag på att fundera om jag ska ha kalas eller inte, det lutar åt att det kommer att bli ett kalas med släkten. Vad ska man bjuda på? var ska man vara? Ja tur att jag har lite tid på mig att tänka.

Ha det!

Glöm inte att fylla i frågorna till er läsare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska bjuda på italiens buffé med rosé vin =) om det är sommar när du fyller =) själv ska ja bjuda på sommartårta om några dagar!

2009-06-02 @ 21:25:21
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/
Postat av: marie

klart du ska ha kalas!! jag längtar redan ;)

2009-06-03 @ 10:07:06
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0