Sjukskriven!

Var till doktorn idag och blev sjukskriven denna vecka, så nu ska jag vara hemma och vila ännu en vecka. Ryggen är mycket bättre, men det var inte lätt att försöka jobba idag. Hade man fått gå och vila typ en halv timme var annan timme så hade det kanske gått. Men det funkar ju inte inom vården.
I helgen så har älsklingen satt upp gipsskivan som fattades i det som ska bli mysrum. Sen har han börjat med vårat sovrum. Medan jag inte kunnat göra något.....suck. Däremot har min kära mamma varit och hjälp mig slipa i Moa´s rum, så nu ska jag spackla bara ryggen blivit bra. I morgon ska jag och få massage och på onsdag ska jag till sjukgymnasten.
Efter att jag varit på massage ska jag träffa Jennie som är hem till Älvdalen en sväng, vi ska äta lite lunch här hemma, och prata!Igår kom min moster och hennes man och mina två kusinbarn från Tyskland, dom ska vara här i 3 veckor...trevligt att se dom. Dom kommer varje sommar och hälsar på.
Nu ska jag sätta mig och inreda ett kök på IKEA.
Ha en bra kväll!

Pöss pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0