Spackel och ridkurs!

Har jobbat klart för denna gång, nu är jag ledig två dagar.
I helgen har älsklingen och svärfar skruvat klart gipsskivorna så idag har jag börjat att spackla i Moa´s rum. Ev blir det en tur till Falun på lördag och kolla på tapeter och även en sväng in på byggmax.
Nu ska Älsklingen bygga väggen i vårat sovrum så vi får en bra garderob.
Sen är det bara att tapetsera där inne oxå. Härligt, ligger vi i lite nu så kanske sovrummen är klara tills vi ska flytta in.
Tänkte åka ner och spackla i morgon så kan jag slipa första varvet på fredag em.
Idag har vi varit på ridkurs avslutning för denna termin.
Och i morgon kväll ska vi på cirkus, tjejerna ser fram emot det väldigt mycket.
På onsdag och torsdag ska jag jobba kväll igen....suck, och på fredag ska jag sluta tidigare för då ska vi ha urnnedsättning, bättre sent än aldrig.
Idag kom sista offerten för fasad och fönsterbyte på myrmalmsvägen, så nu ska vi sätta oss ner med dom snickare som vi tycker verkar intressanta och höra vad dom har att säga...lite spännande är det.
Har även kollat på en ny trapp till övervåningen, och det ska gå att sätta in en sådan trapp som jag vill ha!! DET VAR JU DE JAG SA HELA TIDEN!, men lyssnar någon på mig.....NEJ!
Nu ska jag ta mig en dusch och sen slappa lite innan sängen ropar efter mig!

Ha det gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0