Tapetsera klart!

Idag har jag följt Moa till förskolan, det gick bra. Hon var nog lite blyg, men det släpper ju när hon börjar där.
Maja var hos farmor medans vi var på förskolan. Sen åkte vi hem och lagade lite mat...lax i ugn, grönsaker och potatis...SMASKEN! På em mötte vi upp mamma på myrmalmsvägen och tapetserade klart. Han även sätta upp några wallisar.  Det blev jätte bra och Maja blev glad över sina nya tapeter. I helgen ska älsklingen få fundera på golv till hennes rum. Min kusin kommer dit och fixar eluttagen, så då kan man äntligen ha en lampa där inne. Elementet har även kommit på plats. Kul att se hur det går framåt. Tyvärr lär jag inte hinna göra så mycket i helgen eftersom jag ska jobba. Men då kanske älsklingen hinner skruva klart gipsskivorna i Moa´s rum, så jag kan vara där och spackla åh slipa. Så står det inte på tills tapeterna kan köpas och sättas upp.....ROLIGT!
Mamma tack för all hjälp hitills, hoppas du vill hjälpa mig med nästa tapetsering oxå......Kramiz!

Ha en trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart hjälper jag till. Det är så kul att se hur allt "växer" fram. Kram

2009-06-05 @ 07:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0