Diskriminering?....nej!

Känner mig lite irriterad! Var en tjej som ringde och frågade på lägenheten vi har på myrmalmsvägen. Vi talade då om att vi inte tänker hyra ut till någon med små barn/barn. Så idag läste vi i hennes mammas blogg att hon tycker det är diskriminering att vi inte vill hyra ut åt någon med barn. Nu är det ju så här att vi inte satt ut någon annons eller lapp att vi vill hyra ut. Och ska man vara hyresvärd så måste man få bestämma själv till vem man ska hyra ut....eller har jag fel???
Vi tänker inte hyra ut till någon som ska bo där permanent, det räcker med typ en skolungdom som bara vill bo där något läsår. Eftersom vi ska renovera och ta bort lägenheten vid ett senare tillfälle.
Hur som helst tänker jag inte reta upp mig mer på det, är det hennes åsikt så är det.
Igår vann jag en ny telefon på tradera en Sonyericsson W910i. Längtar till den kommer.
Helgen tillbringar jag på jobbet, igår jobbade jag kväll och idag samt i morgon jobbar jag morgon.
Därför tänker jag inte bry mig så mycket om denna blogg i helgen.
Ska nu sms:a till Pean som fyller 30 år idag...gammal nej det tycker jag inte.
Grattis på 30 års dagen Pean!

Hej hopp vi hörs


Kommentarer
Postat av: mari

hej! ja bra skit i deras åsikter. man hyr väl ut till dom man vill själv.ingen ska bli grinig för det!!

2009-03-29 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0