Grubblar!

Går och grubblar över skolvalet vi ska göra nu.  Ska Moa gå på Höjden/Gläntan eller Montessori???
Ska hon gå med kompisarna från dagis eller ska hon inte??? Usch va jobbigt, tänk om man slapp välja, utan att man fick en plats tilldelad. Känner mig väldigt splittrad, hoppas Älsklingen och jag kan komma till ngn klarhet. Vi var på möte igår, fick gå runt på skolorna och titta. Men jag vet inte  vad vi ska välja...suck!
Igår putsade jag fönsterna och satt upp mina nya gardiner i vardagsrummet. Måste ju även påpeka att det inte finns en enda leksak i vardagsrummet.....SKÖNT!! Ett rum som jag kan tänka mig mäklaren kan få se. Gradinerna och "toffsarna" köpte jag på Dollar. Bra pris och inte plottriga.
I morgon är jag och tjejerna lediga, då ska dom få klippa sig. Sen är det min tur nästa vecka. Är även barngympa i morgon....sista gången. Nästa vecka fyller älsklingen år, det ska vi fria med god mat i Funäsdalen om allt går som det ska. Sol och skoteråkning hoppas jag det blir.
Nej finns det inget mer att skriva, torka som jag har i min skalle!

Ha det bra alla och karm på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev riktigt bra!!

2009-03-24 @ 22:46:31
Postat av: malin sjödén

Åhh, nice! =)

2009-03-25 @ 07:35:54
URL: http://malinsjoden.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fint!

2009-03-25 @ 12:55:13
Postat av: Emma

Fint..! Det blir nog bra hur än ni väljer, och så långt ifrån dagiskompisarna kmr hon ju inte vara =)

2009-03-25 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0