Inte så mycket!

Idag har det inte hänt så mycket. Har städat lite mer i tvättstugan. Och gjort ren diskmaskinen, som svämmade över och det började att rinna skum över golvet. Älsklingen kom hem tidigt idag, härligt! Det är så tråkigt när han är borta hela veckorna. Men nu är han äntligen hemma och nästa vecka kommer han hem på torsdag,
så då får vi lite mer tid med varann.
Vi tog en sväng ner på bygglagret idag, så nu har vi valt tak till Majas rum.
Imorgon ska jag jobba och sen ska jag ta en sväng ner på Myrmalmsvägen och slipa väggarna. Efter det är det bara att lägga på ett nytt lager med spackel. Inte det roligaste man kan göra, men det måste ju göras. Längtar tills det är dags att välja tapeter. Det kommer att bli så bra när det är klart. Tjejerna ska få ta med sig skotern ner i morgon tror jag, en perfekt gård att köra på.
Nästa vecka på fredag ska jag på begravning till min f.d arbetskamrat som gick bort för någon vecka sedan, usch det kommer att bli jobbigt. Efter det bär det iväg för att köpa nya bilstolar till tjejerna.
Eftersom jag ska jobba i morgon bitti så är det bara att gå och lägga sig, annars kommer jag inte att orka upp. Har jag tur så blir det en lugn dag på jobbet, ska jobba med Anette och då brukar det gå jätte bra.
Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: marie

hej svejs...du har en utmaning att hämta på min blogg!! kram

2009-03-13 @ 22:24:35
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0