Känns bättre!

Idag känns allt lite bättre. Har varit på begravningsbyrån med mamma idag och planerat farfars begravning. Det känns skönt att ha gjort det nu. Nu är det bara själva begravningen kvar. Efter planeringen åkte vi och köpte en tårta och lite choklad till personalen på furuvägen, som tack för bra omvårdnad av farfar. Dom har varit underbara!
Sen bar det iväg på Dalgatan 118 där vi åt lunch, det hade jag gärna gjort varje dag om ekonomin hade tillåtit det....är ju inte så billigt att äta ute varje dag.
Tog sedan en sväng hem till mamma innan vi hämtade upp barnen på dagis och for en sväng runt Rämma.
När vi kom hem på gården så vela Moa följa mormor hem, och det fick hon. Maja och jag gick in och mös ett tag, sen åkte vi till väsa och åt lite makaronpudding. Moa talade om direkt när jag öppnade bildörren att hon skulle åka med mormor hem och inte med mig. Alltså var det inte så populärt att vi kom. Så vi åt och sen åkte vi hem igen och Moa stannade kvar och var mormor och morfars lilla tös.
Så mycket mer har det inte hänt idag.

 Tack för tankarna och kramarna jag fått!!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: marie

skönt att du mår bättre! kram

2009-03-18 @ 08:57:21
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallåj Gums, vill ge dig en virituell kram kramar=) Man kan inte säga att ett dödsfall var "väntat"- det tyckte jag var jobbigt när pap dog. Men de har iaf levt sitt liv. Nu ska vi gå vidare med våran generation. Såg den fina artikeln om honom i tidningen idag.

Vi tänker på dig /er, många varma kramar.

2009-03-18 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0