Latar mig i soffan!

Latar mig i soffan efter en dag på jobbet och i stallet. Helgen har varit ganska lugn. På lördagen bakade jag och mamma kavelgris och på söndagen blev det en sväng till Myrmalmsvägen.
Miniskotern står nu i vårat garage, tänk att den gick in i garaget som är så stökigt.
Tjejerna blev såååå glada när dom kom hem från potatisskalningen hos mormor i fredags.
Så på lördagen blev det självklart skoteråkning här på gården......och lite på våran lilla väg.
Det kommer att bli jätte bra när vi flyttat till Myrmalmsvägen, då har vi en stor gård som tjejerna kan åka både miniskoter och fyrhjuling på.......och staket runt hela gården, perfekt!!
Idag har jag varit och kollat på vad vi ska ha för tak i Maja´s sovrum, har två olika tak att välja på. Så nu får Peter hjälpa mig att bestämma.
Har haft ett härligt sendrag nu på kvällen, så nu kommer frågan Varför har man sendrag????
I morgon efter jobbet ska jag ringa och prata med mäklaren....som jag skulle ha gjort för några veckor sen.
Nu blir det inget mer idag!

God natt och sov gott!!!!!

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Sendrag? Ja, det kan ha lite olika anledningar....men när jag letade orsaker förr så vet jag att det stod saltbrist, uttorkning eller låg ämnesomsättning.

Kul att de har fått en miniskoter, tjejorna små. =)

2009-03-10 @ 08:26:10
URL: http://malinsjoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0