Ledig i två dagar, men en massa jobb här hemma!

Sitter här hemma och känner att det ska bli skönt att vara ledig i två dagar nu.
Pratade med en mäklare igår och han kommer att komma hit strax efter påsk, så nu MÅSTE jag börja städa ur tvättstugan, och jag MÅSTE börja i morgon. Annars kommer jag bara att skjuta på det och sen är det bara en dag kvar helt plötsligt. Skulle behöva köpa nå ny panellängder till vardagsrummet, dom jag har är så mörka, vill ha nå vita eller ljusa när det ska käppas kort. Så i morgon när jag vaknar ska jag ta med mig en sopsäck och en kartong in i tvättstugan, sen blir det röjning på hög nivå.
Sen kanske det blir en sväng ner på Ulla´s och kolla på gardiner.  Helst skulle man ju ha lånat gardiner av någon, men eftersom jag behöver fem lika så kan det bli svårt. Får hitta några som kan tänkas att passa även på myrmalsvägen. Kanske det blir att köra ner lite mer saker som jag vet att vi inte behöver här hemma innan flytten.
Nej nu ska jag kolla på Grey´s.
Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med ett nytt hem. Vill oxå! =) Undrar jag va mor och far får för nya grannar då. Sååå bra som ni varit lär de ju inte få iaf, men kanske några som inte är så dåliga som de mittemot iaf. =)

Kram på er!

2009-03-12 @ 08:12:24
URL: http://malinsjoden.blogg.se/
Postat av: Marie

Om du vill får du gärna kolla på mina gardiner. Annars rekomenderar jag Dollarstore. Sandra shoppade där för 50 kr för 2 st!! De var riktigt fina. kramar

2009-03-12 @ 09:02:12
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, hästar är underbara varelser. Det är en gård i Åsen, superfin, men tyvärr är det ju sånt avstånd till allt som är. Men, men man kan inte få allt! Kram =)

2009-03-12 @ 10:45:46
URL: http://malinsjoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0