Storstädning!

Har haft storstädning i ett av förråden på myrmalmsvägen i helgen, det blev nog en full släpvagn.
I fredags var jag på Kerstins begravning, det var ganska jobbigt. Sen kom jag på att om 2 veckor sitter jag där igen, men då på farfars begravning. Inte så upplyftande!
Efter begravningen bar det i väg till Mora för att inhandla nya bilstolar. Tjejerna fick sin vilja igenom och fick välja bilstolar...dom valde bilstolar med mycket mönster i....kan bero på att dom var bla rosa. Men det blev snyggt när dom kom in i bilen. Och tjejerna satt jätte bra i dom
Nu orkar jag inte mer idag!

Ha det bra alla!



Kommentarer
Postat av: Mia på furuvägen

Du bara städar och städar..

2009-03-23 @ 20:25:12
URL: http://blogg.rotalven.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0