Klippning!

Har inte hänt så mycket idag. En sovmorgon och sen frukost.
Moa och Maja har fått klippa sig, ÄNTLIGEN tycker dom, men bättre sent än aldrig.
Maria Nilsson gjorde brudarna så fina i håret. Moa bestämde sig för lite sne lugg, medans Maja vela ha rak lugg, resten av håret blev bara toppat. Viktigast var nog att det skulle vara färg och glitter efteråt.
Efter klippningen bar det hem för att laga mat, köttfärssås, spagetti och rårivna morötter. Och eftersom Maja inte är den lättaste att få i grönsaker så rev jag ner morötter i köttfärssåsen.
Hon vägrade att äta  morötter men åt köttfärssåsen glatt.
Idag var det sista barngympan, det är både skönt och lite tråkigt eftersom tjejerna tycker det ha varit jätte kul.
Nu sover dock dom små liven och jag har hunnit med 30 min träning med Wii Balance Board.
Känns jätte bra nu när man äntligen tagit fram brädan, det var ett tag sen jag använde den. Typ före jul någon gång, men nu ska den användas.
Nu ska jag ta mig en frukt titta på Grey´s anatomy och känna mig nyttig.
Ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: marie

vilka snyggingar!

2009-03-25 @ 21:32:15
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Så fina dem vart =) Kostar de lika mkt att klippa barn som vuxna? Mina tjejer har aldrig varit till en riktig frisör men Petronella hade behövt snart för att klippa upp det, hon har så tungt hår ..orkar knappt ha de i hästsvans nu pga det när det e jämnlångt.

2009-03-26 @ 07:33:42
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: Johanna

Absolut! Kom in så ska du få lite tips och ideer =) När ska ni ha visning? Vi letar oxå hus.. men vi vill ha ett gammalt renoveringsobjekt eller en tomt bara så vi kan bygga nytt.. men om vi ska bo i dalen eller i Mora måste vi bestämma oss för först! kram

2009-03-27 @ 20:01:51
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0