Stress!

Idag har det varit lite mycket att stå i.
Kl: 9.45 var jag på hårateljén och fixade håret...det behövdes verkligen.
Hem och stress lagade mat och sen iväg för att träffa Heikki ang begravningen på torsdag.
Hem en sväng innan det bar iväg till Fortum med Maja...hon skulle med mormor hem en sväng, jag och Moa fortsatte upp till stallet, eftersom Moa var sjuk en av lektionerna så fick hon rida igen den idag.
Så nu äntligen är vi hemma, och barnen sover.
I morgon ska vi åka till Mora en sväng och köpa paket åt älsklingen som fyller år i morgon, och en BH åt mig...tror inte att min går att laga fler gånger. Moa vill ha CC&Lee skivan så det kanske blir an sväng till Åhléns oxå.
Det är meningen att vi ska åka till Funäs i helgen, men det blir nog att vara hemma och fixar lite innan påsk så vi blir klar innnan mäklaren ska hit och kolla.
I morgon ska jag försöka komma iväg och träna lite, får hoppas att tiden räcker till.
Men just nu ska jag bara sätta mig och slappa efter en stressig dag....och längta till påsken i funäs!!


Kommentarer
Postat av: marie

Hej! JAg jobbar i morgon från klockan 13....kika in om ni har tid!! Kram

2009-03-31 @ 20:45:55
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0