Jobbat ännu en helg!

Idag känner jag verkligen att jag jobbat helgen, jag känner mig trött och hängig.
Igår skulle vi ha kollat på en miniskoter, det var en kille som hörde av sig och vela sälja skotern.  När vi hade varit och tagit ut pengar och väntade på att han skulle höra av sig så skickade han ett sms där det stog att han inte visste om dom skulle sälja den längre. Så idag ringde Peter till honom och frågade hur det blev, och nu skulle dom inte sälja den....Suck! Är man inte säker så behöver man inte höra av sig.
Jaja det är bara att leta vidare.
Idag har Peter varit hemma med Maja, hon är nu feberfri så på onsdag blir det dagis. Innan dom börjar på onsdag så ska vi på hasaloppet. Eftersom jag jobbar em så kan dom inte följa med dagis, så då är det bara att följa med.
I morgon är jag LEDIG, ska bli skönt känner jag. Ev ska jag åka ner på myrmalmsvägen och slipa lite. Idag har Peter varit dit och gjort en ny vägg mellan Moa´s rum och mysrummet. Nu märks det att det går framåt.
Har varit till farfar i helgen och han är inte alls pigg, det palliativ vård på honom och det känns inte alls roligt. Min kära farfar. Får hoppas att han klarar sig igenom detta. Men för hans skull så hade det varit bättre för honom att få somna in och inte vakna mera. Nej nu måste jag sova. Ha det bra alla!
Och är det någon som vet någon barnskoter som ska säljas så hör gärna av er.

http://www.janssen-cilag.se/disease/detail.jhtml?itemname=palliative_care_about&product=none





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0