Ledig och godissugen!

Har varit på lediga sidan idag!
Har inte gjort så mycket idag. Varit ner på myrmalmsvägen en sväng och prov slipat lite.
Värsta nysatackerna när jag slipade. Sen har vi varit och handlat, så nu är man lite fattigare. Har bla handlat till lördag, ska baka kavelgris med min kära mamma. Det är dags att fylla på lite i frysen.
I morgon ska jag jobba kväll med Anette.
Nu har jag inte ätit godis på typ 1 månad, känns jätte bra men nog finns suget där ibland.
Så i mitt kök finns det en stor fruktkorg med färsk ananas, apelsiner, äpplen, bananer och lime.
Men ibland så skulle man allt kunnat stoppa i sig en stor chokladkaka, men det ska jag inte göra.
Så tack Marie för tipset med jordgubbar, kom gärna med fler, alltid bra att ha när suget kommer.
I morgon ska jag köpa jordgubbar och pröva ditt tips. Sitter nu och kollar på Desperate housewives.
Moa var lite hängig nu på kvällen, hoppas verkligen att hon inte har feber i morgon, har inte lust att vara hemma med sjuka barn längre. Det är jätte mysigt att vara med tjejerna, med ibland är det skönt att gå på jobbet oxå.
Sen är det ju hasaloppet i morgon, och det har Moa verkligen sett fram emot att vara med på.
Nej nu ska jag snart dyka ner i sängen, där jag har sällskap av Moa...."snälla mamma kan jag få sova i din säng", hur säger man nej till det??
Ha det bra alla!


Tjejerna när vi var på kolmården sommaren -08

Kommentarer
Postat av: Marie

smothies är oxå bra! minimjölk, vanilyoughurt och lite kakao....mums!Nu får vi ta och träffas snart. Innan tjejerna glömmer bort varandra. Kram

2009-03-03 @ 22:44:50
Postat av: Malin

Gu va söta dom är, det är sååå skoj att de kommer när man är och hälsar på hos mor och far. =)

Va duktiga ni är med huset....hade oxå viljat haft ett sånt projekt.

Ha det bäst! Kram =)

2009-03-05 @ 09:53:37
URL: http://malinsjoden.blogg.se/
Postat av: Malin

Gu va söta dom är, det är sååå skoj att de kommer när man är och hälsar på hos mor och far. =)

Va duktiga ni är med huset....hade oxå viljat haft ett sånt projekt.

Ha det bäst! Kram =)

2009-03-05 @ 09:53:47
URL: http://malinsjoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0