Dålig....

att skriva. Kan bero på att tiden inte räcker till, men det blir bättre efter husvisningen. Tänkte få ta allt i min takt denna vecka, men icke! Mäklaren ringde idag och vela ha en husvisning för någon som inte kan komma på lördag, och självklart var det nu på onsdag. STÄDA ,STÄDA ,fort, fort. Inte för att det är så jätte mycket att städa men det tar tid, helst i tvättstugan. Förstår inte varför det är så stökigt där inne. Det är allt synd att den inte städar sig själv.
I helgen har vi kört ner saker från garaget och förrådet, så nu ser det bra ut där ute. Idag har Moa ridit på Hanni, nästa veck ska hon byta häst. Hanni var så trevlig idag när jag skulle spänna sadeln, han bet mig....INTE skönt, jäkla häst! Usch Moa har haft en jätte jobbig natt, natten som var. Hennes allergi har spökat av och till hela natten, jäkla pollen. Men ändå orkade hon på dagis idag. Så det blev ett samtal till doktorn idag. Nu fick hon ögondroppar utskrivet, han trodde att allergimedicinen skulle funka, efter denna pollen attack. Hoppas det!
Nu ska jag kolla lite i tvättstugan.
Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: marie

stackars Moa!! Jag vet precis hur hon känner sig!

lycka till på visningarna!

2009-05-04 @ 22:16:32
URL: http://mariehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0