Husvisning!

Husvisningen gick bra, det finns intresse för huset.
Det var 8 st på husvisningen, och sen skulle det komma några denna vecka.
Så det är bara att hoppas på att någon föll för huset och lägger in ett bud.
Jag har jobbat och städat i helgen. Så nu är det en underbar ordning i huset kan jag lova.
Har även monterat upp studsmattan åt tjejerna, och jag har även vågat hoppa lite.
Tjejerna har varit på princesskalas hos Elin.
Idag har vi varit på ridkurs, nu är det bara 3 ggr kvar innan det är uppehåll under sommaren.....SKÖNT!
Känner att jag behöver lite lov från stallet eller tiderna man ska passa varje måndag.
Moa tycker inte att det är lika kul!
Idag har jag varit ledig, har varit på bouppteckning.
Nu ska man börja njuta av sina lediga dagar i solen, mina land väntar på att bli rensade. Så det kanske blir att börja med det innan jobbet kallar i morgon em.
Men nu ska jag lägga brudarna, så jag får lite tid för mig själv. 

                                    KÖKET
     
                      
                              VARDAGSRUMMET
          
       
 HALLEN                               MAJA`S RUM
                  

 MOA`S RUM                                MITT & PETER`S RUM
                  

TOALETTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0