Nu är det klart!

Nu har tiden gått ut, och vi har fått en köpare. Känns både kul och lättande, tänk om vi inte hade fått några bud alls.
I helgen har jag jobbat, spacklat och slipat klart, så i morgon ska jag hämta tapet prover, Maja har sagt att det ska vara rosa tapeter i hennes rum. Så nu ska jag bara hitta någon fin nyans. I morgon ska Maja kolla vilka wallisar hon ska ha, princess eller älvor.
Peter har rivit det som skulle bort i Moa´s rum, så nu är det dags att skruva upp gipsskivor i hennes rum oxå. men innan det så måste vi fixa ny el där inne. Men nu har vi lagt i en högre växel så det ska nog gå bra.
Idag har Rune varit hit och flyttat lekstugan/friggeboden, så nu står den nere på myrmalmsvägen.
Så nu har jag äntligen fått helg här. Nu är jag ledig i två dagar.
Ha en bra kväll alla!


Hemma på gården!


På väg till lastbilen!


Framme på myrmalmsvägen!


Dags att ställa av!


På plats!




Kommentarer
Postat av: marie

vad skönt att allt har löst sig!! kram

2009-05-25 @ 22:53:12
URL: http://mariehanssons.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Skönt att ni fick en köpare så pass snabbt men det såg ju ut att vara ett fint hus också.

2009-05-26 @ 16:12:19
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0