orkar inte...

skriva så mycket idag! .......har en trött dag
Mäklaren har varit här idag med ett par och kollat på huset, jag har jobbat och nu har jag en härlig huvudvärk.
Hämtade barnen på dagis idag, fick veta att det börjat gå magsjuka, så nu hoppas och ber jag att vi inte ska behöva få det. Det var något barn som fick gå hem idag, mitt på dagen för att den hade kräks och sen var det några barn hemma. Tur att älsklingarna är lediga tills på tisdag.
Dom ska på kalas på söndag till Elin....princess kalas, va mysigt synd att man jobbar. Och hoppas dom håller sig friska.
Dom tycker det ska bli jätte roligt.
Nu på kvällningen har det åkt förbi 2 bilar och tittat på huset medans jag varit i köket, på mindre än en timme. Så nu ska jag förflytta mig till tv istället.
I morgon är det besiktning av huset som gäller, sen en sväng till Mora. Ska kolla på en studsmatta åt brudarna.....pappa har lovat!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0