Tapeter!

Vilken jungel med tapeter det finns. Men nu har jag och Maja valt tapeter till hennes rum.
Först tänkte jag på en tapet med blommor, tills jag fick veta priset...kalla mig snål men en tapetrulle kostade 440kr. Sen hittade jag en annan med fjärilar som BARA  kostade 360 kr, så nej den blev det inte heller. Tänk  dej att man sätter upp  tapeten hos en 3 åring och hon tar en penna och "råkar" rita på den. Nej det låter inte så lockande!
Köper man lite billigare så kan man ju tapetsera om lite oftare om man vill. Så nu har jag hittat en rosa tapet med änglar  och den kostar bara 99kr, och jag tyckte den var gullig. Sen blir det en enfärgad rosa till resten av rummet som oxå kostar 99kr....PERFEKT! Även Maja tyckte om dom så det var ju tur för mig. Har även lovat henne wallisar/ väggdekaler  och bård med älvor på. Så det kommer att bli så fint där inne. Hoppas på att börja med tapetseringen i helgen.
Idag har vi varit till östäng och ätit glass med Stina. Vi åkte med henne dit i hennes cab, det var jätte roligt tyckte brudarna i baksätet. Vet inte hur länge dom tjatat om att få åka med henne så nu har dom gjort det, och gissa vad.....dom vill åka fler gånger!! Nu ligger mina änglar i min säng och sussar gott. Så nu ska jag sätta mig och titta på tv ett tag.

Tingeling, tingeling!!

Klicka för att stänga fönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0