Trött, trött.......

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Hade jag haft tid så skulle jag lagt mig och sovit middag varje dag. Ögonen svider och huvudet ömmar. Tror inte att det går en dag utan att jag känner mig trött och hängig. Hoppas att det går över snart.
Ska ta en Alvedon och se om huvudet blir bättre, innan jobbet kallar på mig (jag börjar jobba kl: 14.00). Snart fyller man 30 år, tror jag ska önska mig en kryssning, tänk va skönt att få koppla av ett dygn...bara rå om sig själv. Ta med sig någon och ha lite kul. Eller bara åka till Stockholm och bo på hotell, äta gott och strosa i affärer. Det är inte ofta man bara får ta hand om sig själv när Älsklingen ligger borta hela veckorna.
Nej nu ska jag och tjejerna äta lite skav och ris innan det blir dagis och jobb.
Ha en bra dag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0