Mora med Stina!

Har varit en sväng till Mora och köpt en såg åt Älsklingen idag.
Tog med mig Stina, så det blev en sväng in i Mora för att kolla på babykläder. Och självklart  fanns det ett litet reaställ, så det blev något plagg åt tjejerna. Sen bar det iväg upp till Noret för att kolla in skötväska, så nu har vi kollat på alla som fanns på affären och hon har  valt en som  dom förmodligen kommer att köpa.
Det blev även en sväng på Mc Donalds, brudarna blev lyckliga!
Sen hämtade vi garderober åt Stina och Anders.
När vi släppt av Stina bar det iväg till Myrmalmsvägen, så nu har jag torkat och dammsugit i Maja´s rum. Nu är det bara att börja tapetsera. Så nu har jag varit in och beställt bård och wallisar på zyboo.com
Så nu längtar jag till tapeter, wallisar  och bården kommer.
I morgon ska jag jobba kväll så då blir det inte så mycket gjort, men på fredag jobbar jag bara till 11.15 kan det bli bättre om man nu måste jobba fredagar?
Ha det bra!

Så har ser tapeten ut som kommer att bli på fondväggen!
ATRIUM FJÄRIL ROSA 1889

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0