Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Cilla, och utmaningen är på engelska....hm tack vännen!

the rules are:
1. answer the questions on your blog
2. take away one question you don't like and add a new one.
3. tag 8 other people

1. which perfume do you use? Eve´s apple
2. song of the day? Fairytal
3. what's for dinner today?  Fläskfilé i ugn med kantarellstuvning och ris
4. today's highlight? Mina barn!
5. what whould you really like to learn? Mycket
6. what was the last thing you bought? Mat, men något roligt är studsmattan som vi köpte för ca en vecka sedan
7. what's your favourite animal? Hund
8. what's your most important goal at the moment? Att flytta till huset
9. what do you think of the person who tagged you? Nu fick jag igen!
10. what's the colour of your eyes? Blå
11. if you could change something with yourself, what would that be? Inte vara så slarvig
12. if you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?  På en strand
13. what do you find important with your friends? Att vi alltid kan höra av oss, oavsett om det gått veckor utan kontakt.
14. who would you like to meet sometime? Min pappa som gick bort när jag var bebis.
15. what's your favourite color? Svart, vit, blå och rosa 
16. what's your favourite piece in your wardrobe? Jeans kjol
17. do you have any favourite models? Nej ingen speciell
18. 3 things that make you smile? Barnen, vissa på jobbet ,mamma
19. what's your favourite song at the moment?
20. what's your favourite tv-series? greys anatomy, Desperate housewives
21. what are you wearing at the moment? Jeans, topp och en cardigan
22. what's your favourite sweets? Gillar de mesta
23. who's your role model for style? oj, har ingen aning
24. Your best buy? Stugan i Funäsdalen

Jag utmanar Johanna, Marie, Linda, Ann-sofie, Maria och alla andra som läser detta!

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Okay ska göra den då! Håller med dej om att det va onödigt att frågorna står på engelska

2009-05-20 @ 07:19:32
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0