LCHF!

Fy va långt det blir mellan inläggen!
Jaja så kan det va ibland. Hoppas allt är bra med er.
Själv har jag tagit mej i kragen och ska gå ner i vikt igen. Inte kul att vara stor och fet. Men nu jäklar ska jag göra något åt det. Jag kan ju inte skylla på någon annan än mej själv. Och nu har jag fått nog. Innan jag fick sista tjejen körde jag en metod och gick ner 25kg, men sen blev jag gravid och fick lov att sluta tvärt. Skulle dock ha trappat ner men det gick inte då jag blev gravid. Det slutade mad att jag gick upp 20kg under graviditeten....suck. Och tyvärr är dessa kilon kvar, men nu JÄKLAR ska det bli ändring på detta liv. Tänkte köra LCHF metoden, ska vara bra och man får äta god mat. Så då kanske man inte tröttnar på en gång.
Jag började köra med detta igår och dom här två dagarna har gått bra. Jag som är så sugen på godis och annat sött har klarat dessa två dagarna kanon bra. Känns faktiskt jätte bra:)
Igår fixade jag räkröra med avokado....smakade gott. Men jag måste säga att det blev godare mat idag stekt lax, aioli och avokado....namn, namn. Trodde inte att jag skulle tycka om avokado men jäklar va gott det var. Jag vet att jag prövat äta det för flera år sedan och det gick inte alls, tyckte att det smakade pyton. Men nu var det faktiskt gott. Perfekt istället för potatis.
Är det någon som har något bra recept på mat så får ni gärna dela med er.

Nu ska jag sova, godnatt alla där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0